door to door _ díl 3 ♻️♻️♻️
1) Jak bude systém DOOR TO DOOR fungovat v naší obci?
Dle předem daného svozového kalendáře
bude odpad z jednotlivých popelnic ve stanoveném týdnu svezen.
Nebudeme tedy řešit, zda je lichý či sudý týden jako doposud
V rámci nově zaváděného systému si budeme hlídat jaká je „barva týdne“, respektive jaká komodita je v daném týdnu svážena.
2) Kdy to začne všechno fungovat?
Nejprve musí být popelnice dodány do obcí (18 zapojených obcí DSO ŽLaP).
Poté proběhne čipování nádob.
Následovat bude předání sady popelnic majiteli nemovitosti.
Od října počítáme se zahájením „ostrého“ provozu.
Zcela přesný časový harmonogram není v tuto chvíli ještě znám, vše bude průběžně upřesňováno.
3) Jak poznám, že popelnice patří k určité nemovitosti?
Každá popelnice bude opatřena čipem, který bude napárován k číslu popisnému.
V prvním roce fungování bude evidence svozu sloužit pouze jako statistický údaj.
Tedy i platba za systém odpadového hospodářství zůstane jako doposud na trvale hlášenou osobu či majitele nemovitosti (obecně závazná vyhláška).
V následujících letech můžeme plánovat případné vážení jednotlivých popelnic, tedy možnost poplatku za skutečně svezený směsný či tříděný odpad.
Datum poslední aktualizace: 22. 4. 2025 13:09